Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
Wed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
Wed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
Wed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
Sun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
Thu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
Sun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
Sun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
Sat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
Sat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
 
Admin
 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

IDA

View previous topic View next topic Go down

IDA

Post by selye on Thu Oct 02, 2008 12:57 pm

IDA
Sex = Female
Age Now = 26 years
Age Then = 23 years
Where it happened = Kuantan
Reference Number = 28750

Bermulanya perkenalan aku dengan IDA di sebuah supermarket
.....dekat kuantan.

Pada suatu hari.. masa tu aku masih lagi belajar di sebuah institusi pengajian swasta di kuantan.. Aku dan kawan - kawan aku selalu lepak kat pasraraya tersebut bila hari cuti atau hari minggu.

Hendak direngkaskan cerita..Aku kenal dengan kawannya itu namannya Azian mulanya aku bercintan dengan Azian. .tapi entak macam -mana bergurau punya bergurau aku mula keluar dengan ida.

Pertama kali aku keluar dengan Ida ..Aku mengajak dia pergi menonton wayang pada masa tu cerita ..ntah aku pun dah lupa masa tengok wayang tu. aku mulalah buat perangai tangan mula merayap merata-rata..mulanya aku tak berani juga maklumlah first time...Aku mula menciumnya fuhhh.. rupanya dia melawan..

Aku mula mesra dengannya dan pada suatu hari aku membawanya dengan menaiki mosikal kap cai aku ke rumah sewa..
Aku menyuruh Ida tidur sekejap kerana letih round bandar dengan motor dan aku pun turit baring depan rung tamu pada masa itu juga Ida baring di atas sofa ruang tamu.

Pada masa yang sama hause mate aku tak ada di rumah semuanya ada kuliah.. tampa tak ku duga Ida turun daripada sofa itu dan baring ditepi aku. dengan pantas aku mencium bibirnya ..tangan yang gatal ini merayap-rayap didalam bajunya itu dan sehinggalah ke seluarnya. Ida membiarkan saja tingkah laku aku itu..tapi apakan daya perempuan memang lemah semangat..Aku menarik seluar Ida itu dan aku meminta ida untuk mengadakan hubungan seks. Ida tidak menghalang permintaan ku ..dengan pantas aku membuka seluar saja dan juga ida fuhh.. memang syok dapat lihat celah kangkang Ida wah .. aku mula geram tampa lengah lengah lagi aku pun menusukkan batang aku yang sudah sekian lama menegang wah syoknya aku melihat mata ida terpejam seolah olah kaku..tiba tiba aku terkejut ..ada darah mengalir di celah kangkang Ida ..oh rupanya masih dara lagi ..akulah yang pertama baginya ...

Semenjak daripada itu aku sering bersetubuh dengan Ida tak kira masa sehinggalah dia berkahwin dengan orang lain tapi bukan dengan aku sebab aku kerja tempat lain ...dengan itu


carilah aku ida aku rinddduu burit mu itu hubungilah aku

selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum