Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
Wed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
Wed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
Wed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
Sun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
Thu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
Sun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
Sun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
Sat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
Sat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
 
Admin
 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

bini

View previous topic View next topic Go down

bini

Post by selye on Thu Oct 02, 2008 1:35 pm

bini
Sex = Female
Age Now = 27
Age Then = 20
Where it happened = rumah sewa
Reference Number = 28215

pertama kali aku melakukan hubungan seks ialah dengan
bini member ku,benda ni berlaku ketika aku menyewa satu rumah
dengan member tempat aku bekerja.
Apabila aku bekerja shift petang pada sebelah paginya
aku akan berada dirumah manakala member aku ni berkerja
pada sebelah pagi, normal day.So pagi tu memang aku hanya
berdua ngan bini dia ni kat rumah tu.Setelah seminggu aku
kat rumah tu aku tengok bini member aku tak le lawa sangat
tapi yg menggeram kan aku ialah bentuk badan nya ditambah
pula dengan buah dadanya yang besar tu.Lebih2 lagi bila dia
tengah berkemban, sering jugak aku melancap terbayangkan
bini member aku ni tengah main ngan aku.
So dipendekkan cerite pada satu ari tu seperti biasa
pagi aku tengah duk kat dalam bilik aku hanya pakai kain je.
Seperti biasa bini kawan aku akan memanggil aku untuk
bersarapan kat dapur, selepas tu aku duk kat ruang tamu sambil
membaca surat khabar.Lalu bini kawan aku ni duduk le kat ruang
tamu tu dan berborak sampai lerr dia cakap benda2 yg menghairahkan
Aku pun malu tersipu2 sambil batangku mula mencanak naik,
haaaaaa, itu baru citer sikit tu.roket tu dah naik,bini member
aku ni dah mula buat lawak, sebelum ni dah pernah buat hubungan seks
ke sebelum ni,kataku belum lagi.ishhh kesitu pulak dia ni.
Emmmm,nak akak ajar kan, mula2 aku ingatkan dia bergurau
lepas tu tangannya merayap rayap ke peha aku sambil mengosok
gosok manje.Mulanya aku menolak tanganya yg nakal tu tetapi
dia terus meramas ramas peha aku dan kali ni aku tak boleh
menolak.Haa macam tu la,katanya,terus dia bercemolot ngan aku
sambil lidah nya bermain ngan lidah aku.Hampir 10 minit aku
menghisap lidah dan bibirnya dengan rakus aku terus membuka
baju tshirtnye dan branya terus aku menghisap buah dadanya
yg besar tu dengan rakus sekali,sudah lama aku idamkan buah
dadanya itu,aku menonyot dengan sekuat hati aku,ahh ahhh
ahhh ahhh,dia mengerang kesedapan sambil tangaku meramas
punggungnya.hampir 5 minit aku menyonyot buah dadanya tu
terus dia memegang batangku dan menghisap dengan lahapnya
Memang kelam kabut aku tengok bini kawan aku ni,macam tak pernah
pernah nampak batang.lepas puas menghisap batang ku kali ni
aku terus guide batang aku ke lubang nikmatnya itu,kali ni
aku tak mau jilat pukinya sebab nanti aku yg klimak dulu
Aku mulakan dayungan dengan perlahan, setelah hampir 2 minit
bini kawanku ni suruh mempercepatkan dayungan aku tadi,ape
lagi,ahhhh ahhhhhhha hh,raungan nya membuatkan aku lebih
bernafsu mengongkeknya,arghhhh is coming is coming,batangku
rasa nak meletup daa,terus aku keluarkan batangku,dengan
serta merta air maniku terpancut jauh kena ke muka bini
orang tadi.
Selepas hampir setengah jam bertarung aku berpelukan
dengannya kat ruang tamu sambil kami bercemolot.Katanya dia
belum puas lagi sebab aku yang klimak dulu,alamak, mampus
aku, lepas tu terus dia pegang tangan ku terus ke biliknya
dengan rakus sekali.Kali ni kami bertarung hampir 2 jam.
Selepas kejadian itu kami sering melakukan persetubuhan jika
suaminya bekerja pada waktu pagi.Kekadang dalam bilik air,
kat dapur,atas meja makan.Macam2 style kami buat berpandukan
vcd lucah yang aku belikan.

selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum