Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
Wed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
Wed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
Wed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
Sun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
Thu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
Sun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
Sun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
Sat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
Sat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
 
Admin
 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

Rahsia cawat tarzan

View previous topic View next topic Go down

Rahsia cawat tarzan

Post by selye on Tue Sep 30, 2008 11:22 am

Monyet : Apasal ko sorang je pakai cawat ? Kami semua tak pakai. Ade pape rahsia ke?

Tarzan : Tak adalah !

Monyet : Kita kan kawan baik, takkan nak berahsia kot?

Tarzan : Aku kata tak ada.. tak adalah !!

Monyet sungguh berasa tidak puas hati di atas jawapan tarzan. So .. dia ajak memember dia gi ke pondok tarzan supaya senang skodeng utk mengcungkil rahsia tarzan.

Seperti biase.. sebelum mandi, tarzan mesti buka cawat dia (itulah satunya cawat yang dia ade..

Bila tengok je keadaan tarzan yang berbogel itu, kaum monyet itu pun ketawa berdekah-dekah.

Monyet : Patutlah dia pakai cawat.. .Rupa-rupanya dia malu sebab ekor dia kat depan.

selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum