Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
Wed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
Wed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
Wed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
Sun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
Thu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
Sun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
Sun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
Sat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
Sat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
 
Admin
 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

Balik Awal

View previous topic View next topic Go down

Balik Awal

Post by selye on Tue Sep 30, 2008 11:59 am

Seorang boss entah macam mana mood dia memang baik sungguh pada hari nie..Sesiapa yang nak minta balik lima jam lebih awal hari nie dia kasi tapi alasannya mestilah munasabah. Haaaa!!alasannya mestilah pasal sembahyang ajer! Tau-tau macam tu ader 4 orang pekerja bawahan datang mintak balik awal..

Pekerja 1
ICU : Assalamualaikum Boss, bulih saya pulang? Saya balik nak sembahyang kat rumah boss, leh tak?
Pn Rajin : Tak boleh!!!Kat sini kan ader surau, sembahyang jemaah lagi, lagi banyak pahalanya..!

Pekerja 2
Cleaner : Saya bulih balik awai kut Boss?
Pn Rajin : Hang apa pasai.
Cleaner : Saya nak balik tengok anak saya sembahyang zohor ker tak? Ntah-ntah dia ponteng?
Pn Rajin : Tak boleh balik, hang telefon saja bini hang suruh dia tengok!

Pekerja 3
Zul Yahya : Selamat tengahari Boss!
Pn Rajin : Ha? pasal pulak ni?Nak balik awal gak ker?
Zul Yahya : Errrrr!!Yer boss, boss baik!!he..heee!
Pn Rajin : Alasan apa lak ngko nie?
Zul Yahya : Saya nak balik sembahyang orang mati..Ada orang kampung saya ninggal pagi tadi, nak sembahyang jenazah...Boleh kut boss yer pulang awal?
Pn Rajin : Tak bolehhh!!!Itu fardzu kifayah jer!Orang kampung lain yang ramai tu boleh sembahyangkan. Doa kat sini pun boleh!!Dah!Pergi buat kerja..

Pekerja 4
Mat The Gedik : Assalamualaikum Boss! Saya nak balik awal boleh tak ari nie?
Pn Rajin : Naper?
Mat The Gedik : Isteri saya telefon, dia kater dia dah boleh sembahyang!
Pn Rajin : Yer ker? Ha! Kalu gitu awak baliklah...Kesian awak dah seminggu nunggu!!!
Mat The Gedik : Tima kacih Boss.....

selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum