Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
Wed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
Wed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
Wed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
Sun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
Thu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
Sun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
Sun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
Sat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
Sat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
 
Admin
 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

hantu...

View previous topic View next topic Go down

hantu...

Post by selye on Tue Sep 30, 2008 3:26 pm

erm...aku ader citer skit tuk korang...

banyang kan ko org dapt gie mana2 asrama.pastu korang pun dengar citer seram yg bukan2.korang pun tak heran lah kan.(kalau yang takut tu takut lah).masa dalam dom tuh tak ader aper 2 yg berlaku.korangpun dapat katil nombor 2.masa malam pertama korang tidur ngan nyenyak.malam ke-2 yer pun sama.tapi malam ke-3 korang tak leh nak tidur tetiba korang dengar suara org yang sangat merdu.
suara tuh mendayu ketelinga korang.yang ko dengar dier kata"NOMBOR 2 DAH BANGUN"korang pun jadi takut lah kan.sebab ko tau ko tidur tempat katil nombor2.aper lagi korang pun pura2 tidur.tapi nanti korang dengar dier kata"AKU TAU KO TAK TIDUR KAN"masa tuh korang nak buat aper...?seram tak...?tetiba jer ko pusing belakang...
...
...
...
...
...
ko nampak puntianak .......rupa yer cam maya karin........

aper lagi ko lari lintang pukang...seluruh dom..tuk kejutkan member korang....

tuk buat aper kejut kan member korang...?

sebab....nak minat tanda tangan......
kesian puntianak tuh ..sebab kena tanda tangan..
warden asrama pun minta tangan...sanggup bangun semua budak asrama...nak minta tanda tangan punya pasal.takut puntianak tuh nak buat show..puntianak
harum sundal malam yg ke 2 laks..
hik hik hik

hik hik

selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum