Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
Wed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
Wed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
Wed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
Sun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
Thu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
Sun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
Sun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
Sat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
Sat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
 
Admin
 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

meh lepak sni jap.. bgelak ktawe

View previous topic View next topic Go down

meh lepak sni jap.. bgelak ktawe

Post by selye on Tue Sep 30, 2008 3:59 pm

Sape terrorjawab ler..


1. Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?
Ha.Ha.Ape bende tu?!



2. Banyak- banyak binatang...binatang apa keluar haid...?

3.Dlm 1 pertunjukkan. . seorg ahli silap mata tlh memijak kaca dgn tpk kakinya.. ttp dia x mengalami kelukaan..lalu dia memijak paku yg brtaburan..dan x luka juga..apabila selesai persembahan dia jln
terhencut2.. ?

4.Dlm bnyk2 binatang.... . bntg ape yg bertelur dan beranak..... kira 2 alam la niiii.....?


5.Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai,
sungai apa yang paling berat?

6.Kereta dengan motor, mana lebih tua?

7.Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?

8.Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...
huruf TA dan YA laa... kan jadi TAYAR tu

9.kasut apa yang paling keras?
Kasut batu..salah maa.. kasut BATA laaaa...muhahaha. .lawak ka?

10.Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?

11.Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin ...ahhh sape dapat jawab????

12.Kalau korang pandai math, 5 orang cina tolak 3 orang india , jadi
apa?
orang india tu jatuh lah.... keh keh keh!!!

13. Ada 3 biji limau kendian di bahagi kepada 3 bahagian..lepas tu di
bagi pulak pada 3 org..baper seorang dapat ?...kes kes kes kes korang mesti lemah IQ kan ..

14.benda apa kalau naik tak turun dah? jwpn dia umur la.ish...ish. ..

15.KENAPA TAYAR BELAKANG KENDERAAN SELALU BOTAK DAHULU DARIPADA TAYAR HADAPAN?

16.Seorang pemandu teksi terkejut besar apabila dicuit oleh penumpangnya
dari belakang lantas memberi amaran supaya tidak melakukan dmikian lagi.
Katanya ini adalah hari pertama beliau memandu teksi setelah 30 tahun
jadi driver kereta jenazah... faham faham aje lah.

17.Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?
jawapannye betina ler..pasal dia pakai pad.hehe

18.Ada sekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam hutan.Suatu
ketika,mereka terjumpa sebuah titi. Semasa kancil menaiki titi tersebut, titi
tersebut runtuh.Kancil telah patah kaki. Gajah pula patah....... ..
Gajah patah apa rasanya ya???? Gajah PATAH BALIK kot!

19.Dalam banyak banyak lembu,lembu apa yang semua petani cari, lembu yang hilang lah . kalau tak hilang siapa lah ada masa nak kisah pasal lembu.

20.Hidupan apa didalam laut paling tua. jawapannya udang sebab dia sudah bongkok dan
berjanggut.. ha--ha--ha- -ha--

21.Cube teka ye benda apa apabila kita berdiri dia baring, bila kita
baring dia berdiri..... ..?
jawapannye tapak kaki la......

22.Banyak2 ikan, ikan apa yang pemalu...
jawapan nyer :ikan sardin.sebab nyer dier duduk dlm tin..

23.ANDAIKATA ANDA TERJUMPA MAYAT MANUSIA DAN BANGKAI HAIWAN YANG MANA SATU
ANDA PERLU TUTUP DAHULU?
JAWAB..JAWAB JGN TAK JAWAB..DUA-DUA. .SALAHLA. . TAK TAHU.. APAKAH BENDA YANG KITA POTONG IA TETAP AKAN PANJANG?
HA JAWAPANYA MESTILAH KACANG PANJANG KAN. TAKKANLAH DAH POTONG KITA KENA PANGGIL KACANG PENDEK TAK SESUAI TAU. hehe..





NAK TAU JAWAPAN..DISINI LER!!

1.Kalau nak tahu, jawapan yg sebenarnye ialah air terjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!!
2.jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu...keluar HEAD....tak paham jugak.ala kepala le..
3.kerana terpijak tahi ayam...hehehe. .... ok x ... lawak x...
4.ha jwpnyer.... ...siput babilaaaaa.. ...ye la siput bertelur...babi beranak....
5 jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat...

6..Jawapannya ialah Sungai Besi...Ha... ha...ha.. .

7.jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.
10.jawapannya ialah meter bas tulah

11.jawapannya ialah...huruf i ngan u lerrr..hehehehehe. nih antara
pasangan bercinta lerrr ..hehehehe
13.jawapannya sorang dapat sebiji limau ler..sbb sama gak ko potong atau
tak...hehehhe mesti dapat sorang sebiji
15.SEBABNYA IALAH DIA SELALU MEMIKIRKAN KENAPA DIA TIDAK DAPAT MEMECUT
TAYAR HADAPAN
23.JAWAPANNYA.TENTULAH HIDUNG..

selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum