Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
Wed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
Wed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
Wed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
Sun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
Thu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
Sun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
Sun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
Sat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
Sat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
 
Admin
 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

kutip rambutan

View previous topic View next topic Go down

kutip rambutan

Post by selye on Tue Sep 30, 2008 4:18 pm

Aku mengikuti latihan induksi sebulan di Tg Rambutan sebelum masuk bekerja di Hospital. Aku suka berjogging didalam kawasan Tg Rambutan yang segar dan luas itu. Aku suka memerhati perangai Orang gila yang di biarkan merayau di sekitar dalam kawasan tersebut. Biasanya yang dibiarkan keluar dah pandai bedikari.

Aku perhatikan satu pesakit sedang mengutip buah rambutan dibawah pokok rambutan yang rendang dan lebat buahnya.

Aku tegurnya..." Kenapa Abang kutip buah yang kat bawah tu..kan ada lagi buah kat atas pokok tu..."

"Doktor ulang lagi sekali pertanyaan Doktor tu" tanya pesakit tersebut sambil memasukkan buah rambutan yang dikutip.

Aku pun ulangkan lagi.." kenapa kutip buah tu......kan kat atas pokok banyak lagi"

"Apa lah doktor ni..kalau atas pokok kita kena kait dengan galah bukan boleh kutip...kat bawah bolehlah kutip.."selambanya dia jawab kat aku.

Aku terpinga pinga.....malupun ada jugak Dia datang dekat aku...."minta 20 sen!!"

Ku pun hulurkan RM 1 dengan ikhlas. "Ngaji jer pandai...seringgit dengan 20 sen pun tak kenal....kait dengan kutip pun tak tahu....Doktor jadi macam saya ni..makan pun free kat sini..tak payah ngaji pun..." leter pesakit sambil berlalu setelah ambik duit aku.

Ahazzzz...terkena aku ngan pesakit tu....

selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum