Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
Wed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
Wed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
Wed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
Sun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
Thu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
Sun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
Sun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
Sat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
Sat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
 
Admin
 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

pertama kali melakukan

View previous topic View next topic Go down

pertama kali melakukan

Post by selye on Wed Oct 01, 2008 1:42 am

pertama kali melakukan
Sex = Male
Age Now = 28
Age Then = 19
Where it happened = office
Reference Number = 29087

Cerita ini berlaku ketika aku baru habis spm dan
bekerja sambilan di syarikat swasta yang terletak tak beberapa
jauh dari rumah aku.So dalam office tu ade seorang kakak yang
lebih senang dipanggil kak non.Walau pun sudah berkahwin yang
masih membuatkan aku geram ialah bentuk badannya yg berisi
termasuk lah buah dadanya yg besar.Memang dah lama aku perhatikan
buah dadanya dan punggungnya tapi aku rasa kak non dah lama
perasan yg aku asyik perhatikan dia
Dipenddekkan cerita pada suatu hari ketika waktu rehat
kat ofis aku tu untuk pertama kalinya kak non mengajak aku
makan tgh hari di rumahnya yang terletak tidak jauh dari ofis tu.
Selepas hanya tapau makanan aku dan kak non terus kerumahnya
dan tiba kerumahnya kak non suruh aku lepak kat ruang tamu
sementera menungu dia menghidangkan lauk.Selepas itu kak non
ke ruang tamu dan duduk disebelah aku sambil bertanya mengenai
aku yg dah ade awek ke belum.Kataku belum lagi,emmmm mesti
tak pernah main ngan perempuan sebelum ni.Batang ku mula mengeras
lepas dia cakap begitu.Cheisss,ini ade peluang aku fuck ngan
dia ni,kata ku didalam hati,aku lihat mulut kak non dah mula
mengigit bibirnya seolah olah sedang stim
Tanpa membuang masa aku memberanikan diri mendakap
nya sambil mulutku hendak mencium bibirnya.Pada mulanya dia
menolak agak keras sedikit,ape ni akak dah kawin tak baik
buat camni,alamak kata aku,emmm alang2 dah ade atas dia ni
baik aku carry on terus.Ape la akak ni bukan hubby akak ade
pun cuma kita berdua jee,kata ku sambil tangan aku meramas
manje buah dadanya.Dah lama saya bermimpi main ngan akak,
plzzzzzz ari ni jeee, rayu aku.Aku terus mendakap bibirnya
perlahan lahan.Mulanya ade respon sedikit tetapi aku mula
memasukkan lidah aku slow2 kedalam mulutnya dan cuba bermain
ngan lidahnya.Kali ni lidahnya memberi respon dan cuba menghisap
lidah aku sambil kak non dan aku menghisap air liur masing2.
Hampir 10 minit aku menhisap lidah kak non cuba menolak
aku katanya dia tak mau teruskan.Aku cuba yakin kan dia yang
aku hanya mau ringan2 ngan dia.Sekali lagi aku terus merangkul
kemas kak non sambil lidah aku cuba menjilat di telinganya.
Sekali lagi dia memberikan respon kali kedua dengan tangannya.
cuba membuka zip seluar aku dan memasukkan jarinya sambil
mengosok gosok batang ku yang dah lama mengeras.Ketika itu
terus aku membuka baju kurungnya dan kak non hanya memakai
bra ketika itu. Aku terus membuka branya dan terus menyonyot
buah dadanya dengan rakus sekali.Aku tekapkan muka aku kebuah
dadanya yg besar tu dan menyonyot sepuas hati aku hinggakan
merah2 buah dadanya aku kerjakan.
Selepas tu macam biasalaa,takkan lah aku nak ceritakan
lagi kot,tau2 dah la lepas tu, ok itu jee cerita aku.
buat kak non aku ucapkan terima kasih kerana dapat merasa
fuck ngan dia walaupun dia dah berkahwin.

selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum